Post by starophblogfilde on Feb 11, 2022 3:22:51 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Mini Block Craft ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Mini Block Craft IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ juksekode ubegrenset tokens ▞▞▞
▞▞▞ Mini Block Craft 2022 version ▞▞▞
Det er et fantastisk spill Det er akkurat som Minecraft, og jeg vil også be deg om å legge til flere funksjoner som kanskje legge til folk, og flere bildesign i møbler: og det er et problem med vakker mantion, du kan ikke endre til Dawn,Dusk eller midnatt, det blir bare middag. Vennligst ta min anmeldelse i din positive vurdering Fortell meg når du gjør det 😁💗 Men det er et flott spill
Jeg liker ikke dette spillet. Men ikke dømme først. Det første er når du spiller i flere timer eller når det alltid feiler eller tilkoblingen min eller cachen min. For det andre, legger du ikke til annonser når jeg vil lukke ting kiste. Pass på at du legger til en annen gang. Ikke i mens jeg lukker ting kiste legger du til annonser. Det er irriterende. Dette spillet er best, men fiks det. Dette spillet er best enn minecraft, vet du det? Jeg vet at minecraft er flott, men det tilbyr alltid å kjøpe det..ikke dere alle, dere er alle snille😁
Jeg liker spillet fordi det er en billig og enkel måte å bygge og vise kreativiteten din på, men det er ikke et bredt utvalg av blokkfarger å bruke, og jeg er ikke sikker på om dette har skjedd med andres spill, men møbeldelen har sviktet og jeg kan ikke få noen av blokkene fra den delen.
For mye legger til, kontrolleren er hard, jeg ødelegger lett blokker og det er irriterende🥺
det er bare en gratisversjon av overlevelsesfartøy, men med mange annonser og ikke engang hele spillet, er det mye bedre å laste ned apk i det minste, det vil være fullt spill uten annonser.
Minecraft - Wikipedia
Jeg liker ideen med det nye spillet, men jeg synes det burde være folk der, som vi kan snakke med, en familie, noen venner, noen jobber, biler og noen andre ting. Vennligst bruk dette, jeg liker fortsatt den nye ideen, men jeg vil at de skal snakke. Jeg fjerner noen av stjernene mine til du gjør det. vær så snill å gjør det.🤗
Mini Block Craft የተለመደ bige
Beste spillet noensinne mann the flyingmode er ute av verden bra spill jeg gir faktisk 5 stjerner fordi dette spillet tjener det ⭐⭐⭐⭐⭐👈👈her er det hvis du kan laste ned et offline spill med stor grafikk prøv dette 😜😜
Ice Scream 1: Horror Neighborhood ארקייד ltu
v31.5.2.mc legg til overlevelsesmodus legg til klær og skinn fjern manager_external_storage-tillatelser flere møbler, ny verden. flytt konfigurasjonsfilen fra ekstern lagring til intern 5.5.2.mc mini block craft 5.5.2.mc mini block craft fix ad policy bug v13.5.2.mc: 1. legg til arm64 libs. 2. oppgrader mål-API til 28+ miniblokkfartøy 15.5.2.mc: 1. legg til 800+ innebygde møbler. du kan importere møbler til din verden ved å: legge til->importere møbler 2. legge til arm64-støtte. 3. endre apk-filen til android bundle👹👹
Jeg vil gi deg noen forslag, vennligst legg til flerspillermodus slik at vi kan spille med venner, jeg er sikker på at det er flott sammenlignet med minecraft 🥰🥰
Dette spillet er fryktelig 😱Jeg mistet min Wellrased-verden to ganger, jeg kan åpne disse, men det er en fullstendig blackout, alt jeg kan se er solen og månen som også er i banemodus, vær så snill å fikse det. Jeg vil ha verdenene mine tilbake hvis du tror ikke du kan se på YouTube-kanalen min moro med sprø blokker hva jeg har mistet.
det er veldig gøy å spille når du ære bord
Jeg liker dette spillet veldig godt. Men i dette spillet er det ikke flere dyr. Jeg gir dette spillet 5 stjerner
Trenger du tilgang til min plassering, kontakter og bilder for at jeg skal bygge tilfeldige objekter i et spill? Ville ikke lastet uten slike tillatelser? Nei takk!
Jeg liker spillet, det er veldig gøy, men når du fortsetter med spillet, tar det evigheter å laste ned å spille spillet.
Velo 47 U-stay kit, u-bøyler til sykkelskjermer, Svart - XXL
Jeg vet ikke engang om det er et bra spill fordi jeg ventet i en time og fortsatt lastet det ikke hvis du ikke er en kelner. Jeg anbefaler på det sterkeste at du ikke spiller dette spillet fordi jeg mener jeg ga én stjerne fordi jeg ikke Jeg vil ikke gi den 0 fordi ellers ville jeg alltid ha ett stopp fordi lastedelen tar for lang tid, men det er veldig kreativt, så hvordan registreres og ikke spille ukens tikker hvis du ikke skal vente på meg det er det verste spillet noensinne
Den er flott, men den tar for lang tid å laste, og den kobler fra meg på slutten
Hei jeg prøver å ha appen men det gikk 9timer kan dere endre litt på spillet at dyrene kunne blitt mates og vi kunne spille spillet med vennene våres pluss kan dere gjøre det det kunne være bra med sånne endringer i spillet 🙁🙁🙁🙁🙁🙁🙁 🙁🙁🙁🙁🙁🙁🙁🙁🙁🙁🙁🙁🙁🙁🙁🙁🙁🙁🙁🙁🙁🙁🙁🙁🙁🙁🙁
Det er kult, men akkurat som Minecraft. Hvis du er online, alltid annonser! Jeg hater reklame. Men hvis du er frakoblet, ingen annonser.
Det er et veldig bra spill, men grunnen til at jeg gir det 3/5 er fordi jeg har bygget et hus, det er omtrent 5 etasjer og det har feilet helt siden jeg bygde 5. etasje, veggene ser annerledes ut, noe har blitt usynlig selv gresset gulvet og noen blokker er virkelig strukket, vær så snill å fikse det, det er veldig irriterende og jeg kan ikke se hvor jeg har lagt ting jeg vil gi det 5 stjerner hvis du fikser det
Det tar evigheter å laste. Jeg satt der i 20 minutter. Wi-fi-en min er perfekt, og den fortsetter å si Loading. . . Så jeg skal se om det faktisk fungerer. -,-
Jeg vil gi denne appen 5 stjerner, men problemet er at det ikke er noen landsbyboere. Ingen biler. Jeg kan ikke lage mine egne møbler. Det ville vært bedre om disse ble løst for ikke å nevne annonsene
Jeg vil gjerne at du oppgraderer dette spillet fordi du ikke kan spise noen ting og vinduene du ikke finner vinduer som er malt eller du kan ikke male det selv og dørene også, vennligst oppgrader dette spillet og så vil jeg gi det 5 stjerner og en ting til legg til flere dører og få flate vinduer til å oppgradere dette vær så snill, jeg liker det ikke slik så oppgrader det så fort du kan raskt
Jeg ville ha vurdert dette høyere jeg hadde lagt til disse alternativene 1. Vennligst legg til et alternativ for å lage et kart som er helt tomt og ingen plante bare gress 2. Vennligst lag møbler for hvert kart, jeg bruker tiden min på å bygge hus, men kan Ikke legg til møbler fordi den ikke har møbler og må bruke storbyen som er for overfylt med hus. 3. (Dette er relatert til 2.) Gjør møblene det samme fordi når jeg avinstallerte i en uke laster jeg ned igjen og møblene hadde ikke 13 alternativer.
Dette spillet er så kult, men ett problem er når du går der glicher så vær så snill å fikse det takk
Hver gang jeg trykker på en blokk eller noe annet er det en annonse og den samme som fortsetter og fortsetter, vil jeg gjerne at noen skal fikse det med en gang fordi det ikke er et dårlig spill, det må bare fikses!!!!!!!! !!!
RealmCraft 3D Mine Block World - spill av Tellurion Mobile
Dette spillet er flott, men jeg lagde min egen by i 6 måneder og broren min hadde 3 byer og den andre vi lagde var 1 år, og de ble alle slettet av spillet. men noen hvordan de erstatter det med beutifulmanshon, storby, lite hus, gigantisk hus som jeg ikke liker, vær så snill å bringe tilbake byen min vi jobbet så hardt hvorfor slettet du den og jeg laget en annen by, men den ble slettet igjen, så jeg vurderer denne 2/ 5😤
Den er veldig laggy og er vanskelig å flytte
Helvete nei ikke meg igjen et sett med annonser er jeg kaster bort å rangere av 100 vil jeg sette ti og hvis du skriver inn savanne eller andre ting som jungelskog eller antarktis eller landsby eller land eller by, men disse annonsene er veldig irriterende dårlige. mor dyr og at du kan knytte bånd til dem, og når du legger inn andre mennesker kan du lage stamme eller bli med i en, men ingen annonser
Pole Dance Battle Game Online New Tab - Chrome Nettmarked
Dette spillet (v.2.0) var veldig bra fordi det var veldig lavt, men den siste versjonen ble sittende fast da jeg plasserte 2 - 3 blokker. Og det feiler for mye. Dette problemet skjedde ikke på Android 6, men det er ekstremt laggy i Android 10. (😭) Liker ikke dette spillet
det er ikke gøy
gøy
Mini Block Craft Casual rsr
Dette spillet gir så mange problemer. møblene mine er borte, og hvis du lager en støvel kan du ikke ta den bort, jeg skulle bare ønske det kunne vært bedre
dårlig
Block Story for Android - Last ned gratis - Anderbot